صفحه اصليتماس بامانقشه سايتنسخه موبایل
  
  
 
 
    RSS2.0
اگر ایران برند ثبت شده داشت، تحریم ها نیز تاثیرگزار نبودند
ثبت علائم تجاري
چاپ   

اگر ایران برند ثبت شده داشت، تحریم ها نیز تاثیرگزار نبودند

اگر ایران برند ثبت شده داشت، تحریم ها نیز تاثیرگزار نبودند
5.0 از 5 بر اساس 12 رای

امتیاز کاربران

ستاره فعال ستاره فعال ستاره فعال ستاره فعال ستاره فعال
دکتر عظیم فضلی پور، در نشست همایش برند و راهکارهای استفاده از® در فضای تحریم، با ارائه تعریفی از برند و علامت تجاری، گفت: برند و علامت تجاری دو روی یک سکه هستند و گاهی اشتباه به یک معنی  مورد استفاده قرار می گیرند.
وی در ادامه با اشاره به معرفی 34 کالای اساسی در سال 2007 از سوی سازمان تجارت جهانی، گفت: اگر ایران روی آن کالاها  سرمایه گذاری می کرد در زمان ادغام سازمان تجارت جهانی تراز بازرگانی ما منفی نمی شد.
وی همچنین نداشتن برند معتبر جهانی در ایران را عدم ثبت برند شرکت ها و صنایع دانست و گفت: برای مثال بانک ملی ایران با چندین میلیارد سرمایه هنوز ثبت نشده، در حالی که تحریم ها تاثیری در ثبت نشدن ندارد.
عضوشورای علمی سازمان جهانی علایم تجاری، افزود: اگر ایران برندهای ثبت شده داشت، بسیاری از تحریم ها نیز تاثیرگذار نیودند، چون تحریم ها بر روی برند های ثبت شده تاثیری ندارد.
وی ادامه داد: بسیاری از صنایع غذایی ایران در جهان شهره هستند اما هیچ کدام ثبت نشده اند و افراد دیگری این برند را به نام خود ثبت کردند.
وی همچنین با اشاره به ثبت برند شهر های جهان، گفت: امیدوارم در ایران تبریز بخاطر شهره به اولین بودن، اولین شهری باشد که برند تبریز را ثبت می کند.
منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی آناج





 نظرات
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید.
تشخیص دهنده ربات:
    RSS2.0
سازمان ثبت اسناد و املاك كشور
ثبت برند

مرکز صدورگواهینامه های ایزو ISO9001:2008 و ...

ایران کد ( کد ملی کالا و خدمات ) و بارکد بین المللی GS1

رفع نقص ثبت علامت تجاری و رفع اخطار اداری ثبت علامت و نام تجاری
رفع نقص و اخطار اداری علامت

طراحی لوگو
طراحی لوگو

ثبت شرکت

راهنماي ثبت نام در سامانه علائم تجاری و مدارك مورد نياز

استعلام علامت تجاری
استعلام برند

   پيگيري درخواست خدمات